Sunday 5 August 2012

kEsAbArAn..

:assalamualaikum..

hari ni da genap 16 hari puasa..uwaa lebih kurang 2 minggu je lagi puasa..sedih la..mohon dipanjangkan usia kita semua untuk menyabut syawal dan bertwmu ramadhan akan dtg lagi..insya-Allah..

dalam bulan pose ni mmg tahap kesabaran kene tinggi..mahu2 jumpe student yang bnyak ragam..student ni makin layan makin menjadi nakalnye..kes dalam kelas writing;

aku: bla3...ok faham?
students: faham miss..
aku:so boleh buat tuto ye?
students: ermm boleh miss..
aku: ok ni tuto, submit hari today..
students: ala miss..ermm..bla3..

10 minutes later..

students: miss xfaham la..
aku: ayak..tadi i tanya faham aje..
student: miss, sbnrnya saya xfaham la..diorg duk bbm xfaham ni..
aku: la td puny saya tny..faham aje..
student: segan miss..
aku: ermmm..sabar je la..

next writing class

aku: ok faham?honestly faham x?
students: faham..
aku: sya xnak lagi ade y bbm ckap xfaham..
student:hahahahahaha...mana ade miss..
aku: saya xnak ade y kluar cls ckap " apa la minah td pot pet kat depan tu"
students: hahahahaha...kitaorg baik la miss...
aku: so better u all bgtau faham x?
students: btol la miss...kitorg faham...miss ni klakar la...

macam2 perangai student ni..ni baru 1 cls..setiap cls aku ajar mesti bawk prangai masing2..nak gelak kene control aje..boleh kembung perut camnie..hehehe...oklahh..tata..

assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment