Tuesday 10 July 2012

Control selagi mampu

Assalamualaikum..

sakitnye tekak hari ni..dari smlm until pagi ni tak leh nak menelan..makan pun sopan je..before ni pun sopan cuma makin sopan je..maybe berpanas-panasan semalam..

cakap pasal semalam..uishh 1st time kene menjalankan tugas sebagai lecturer yang memerlukan kita conduct a few program or kene accompany student masuk program..

aku nie yang jenis tak leh lame dalam talk mesti brair mata..by the way bukan dalam talk je la even in my class..banyak strategi aku untuk tido..tapi sejak bergelar pengajar nie kene la kontrol tabiat tu depan student even air mata and air hdung mngalir laju..nasib la.

disebab ngantuk punye pasal aku xleh duk diam..mulut pun terpaksa berceloteh..ngantuk sangat..klo tau talk tu buat aku tak leh bergerak baik aku pergi kempen derma darah smlam kat luar dewan. at least aku boleh pejam mata..rugi..rugi..

sbenarnya talk tu ok je, aku y selalu tak ok bila jejak kaki masuk hall..aku bleh bertahan 10 min pertama je..setrusnya ermm tak tau la aku buatpe dah..

tapi yang best bila speaker da abis speech mmg tepuk tangan bagai aku..hepi lor.da abis..baru la aku buat2 busy nak capture pic perasmian padahal capture or tak bukan penting mane pun..heee..tak pe buat2 busy je..nampak sikit bersungguh maa...

perasmian..semangat aku capture..



aku dan ms aini..dia pun ngantuk actually...heee


sebab kak farah sebelah aku terpaksa la aku control mata yang separa gelap...huhuhu

ni je sempat aku capture sebab punggung da panas nak kuar dewan..hehehe..the moral of the story even mengantuk or tak tahan dalam talk please..please.. respect others..why?bacause no wonder one day we become one of the speaker soon..so kita pun tak nak audiences kluar masuk or tak duk diam kan..hehehe..oklah have to go..!!!

assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment