Monday 24 June 2013

1 SEMESTER GONE

Assalamualaikum..


wahh lamenye xbuka blog ni and da almost lupa..hee..sesangat bz sampai otak penuh n sarat xleh nak pk len..

waaaa...yesterday my last final paper for semester 1..urmm..supposedly aku kene lompat2 hepi..*perlu ke lompat?* oklah spatotnya hepi la kan..tp cmner nak hepiiiii....soklan susah and xmembrangsangkan..*btl ke eja?* lantak la...mula2 jawab cam suke je..tgh2 yang carry 10 marks aku da blur sbb more kpd application.it is a gud question that have a application form buttttt...aku xtau pe ke application yang dia bg...ohh nooo...seriously aku down ssgat la smalmmm..lagi psycho bila org sebelah and dpan aku mintak tmbah booklet answer...stress wehhh duk dlm hall smalm..aku xleh nk goreng pe..as we know once we nak goreng should have ingredients lor..but me no nothing.

sekarng really pasrah and tawakal...really hope lepas..doa doa doa..insya-Allah all goes smoothly..aminn..

ok babai..

assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment